Jak powyzej o wszystkim co robie w wolnym czasie,o codziennych drobiazgach,moich zamilowaniach,o zyciu w zimnej i deszczowej Szkocji,tym co lubie a czego nie i calej reszcie ktorej nie bede wymieniac zebyscie nie pozasypiali:

papierkowo

środa, 26 sierpnia 2009

Znow karteczka,ostatnio w ogole nie dlubie jakos w robotkach,nie wiem-moze to jakies chwilowy brak weny?Ale powstala karteczka kwiatowa zainspirowana tym kursem u Mamuty.Mam nadzieje ze link zadziala bowiem zmienilam ustawinenia idac za rada Gazyni i wszystko wyglada teraz zupelnie inaczej przy czym na razie wogole sie nie lapie w tym:)

Jestem z niej dosc zadowolona:)

11:29, babastrzelec , papierkowo
Link Dodaj komentarz »
środa, 19 sierpnia 2009
Tak sie zlozylo ze ostatnio raczej papierkowo,powstala nastepna karteczka:)




19:52, babastrzelec , papierkowo
Link Komentarze (1) »
piątek, 14 sierpnia 2009
Scrapek powstal w jeden ranek (jak na mnie to blyskiem) na wyzwanie z blogu scrapmapki a role glowna powierzylam mojej mamie:)
Host unlimited photos at slide.com for FREE!
Host unlimited photos at slide.com for FREE!
Host unlimited photos at slide.com for FREE!
Host unlimited photos at slide.com for FREE!
Host unlimited photos at slide.com for FREE!
Host unlimited photos at slide.com for FREE!
21:15, babastrzelec , papierkowo
Link Dodaj komentarz »
piątek, 07 sierpnia 2009
Oczywiscie ze zamiast dlubac czajniki to ja sie produkuje w innej dziedzinie
Pierwszy raz potuszowalam brzegi i faktycznie zgodnie z radami zdolniejszych ode mnie kolezanek ze scrapkowego forum daje to wrazenie zamkniecia kompozycji.Tyle ze musze jeszcze pocwiczyc i wcale nie tylko z tuszem.Moze beda ze mnie ludzie:)
Zajelam sie tez produkowaniem szydelkowych kwiatulcow do moich scrapkow
Poniewaz godzina pozna juz to zanim mykne spac cos do posluchania.
02:51, babastrzelec , papierkowo
Link Komentarze (3) »
piątek, 31 lipca 2009
czwartek, 30 lipca 2009
Zamiast hafcic imbryki mnie w glowie zupelnie co innego...
I wczorajsze pominiete bradsy
Chce jeszcze dodac ze zdjatko posle Mamusce jutro z samego rana bo teraz juz wychodze do pracy:))
Moze uda mi sie zarzucic muze czwartkowa.Cos co bardzo lubie:)
22:38, babastrzelec , papierkowo
Link Komentarze (1) »
piątek, 24 lipca 2009
Zaczarowaly mnie obrazki ktorego egzemplarz tu widzicie.Boskie sa:)
Poza tym scrapkowanie scrapkowaniem,ale karteczki moga mnie zaczarowac na dlugo.I sa na dobrej drodze ku temu:)
Chce podziekowac Skaleczce za podpowiedz w sprawieflizeliny-jestes wielka:) Zaopatrzona w ta wiedze ,,podreptalam" na ebay i tutaj-prosze bardzo-znalazlam co chcialam:)Jak podpowiadala Magda faktycznie wystepuje tez wersja bezklejowa a takze wersja z..klejem po obu stronach:)Ciekawam bardzo do czego zwykle stosowana poniewaz ja czytalam o tym raz pierwszy w zyciu.Przy okazji pragne zdradzic,ze bedzie mi ona potrzebna przy produkcji mojej makatki.
A na koniec tradycyjnie muza na piatek.Jeden z moich naprawde ulubionych:)Milego imprezowania wieczorkiem.
09:47, babastrzelec , papierkowo
Link Komentarze (4) »








Photobucket

ESKA