Jak powyzej o wszystkim co robie w wolnym czasie,o codziennych drobiazgach,moich zamilowaniach,o zyciu w zimnej i deszczowej Szkocji,tym co lubie a czego nie i calej reszcie ktorej nie bede wymieniac zebyscie nie pozasypiali:
Blog > Komentarze do wpisu

Opady wcale nie umiarkowane

Generalnie jest...do niczego.Leje z szarego nieba cala noc,leje ranek caly i wrocilam do domu z pracy tylko z sucha glowa bo juz cala reszta zmokla jak diabli.W butach mi chlupalo,brrrrr!Prawdziwa szkocka pogoda tuz za drzwiami
Host unlimited photos at slide.com for FREE!
widac nawet Pluszowego uciekajacego przed deszczem (ja mam parasol).
Tutaj juz oczekuje pod ,,pakistanem" (wszystkie male sklepy prowadzone sa przez pakistanczykow) az Pluszowy zakupi sobie papierochy i usiluje uwiecznic opady deszczu.Na pierwszej fotce w oddali budynek z bialymi oknami na sej gorze-to nasze okna:)Wiec czulam juz klimat:))
Host unlimited photos at slide.com for FREE!
Host unlimited photos at slide.com for FREE!
No i co widac ponizej skusilam sie na drukarke:) Pluszowy to mnie jednak musi kochac kurcze;czasem mnie zupelnie nie slucha ale w gruncie rzeczy mam co dusza zapragnie a nawet podsuwa jakiegos pomysla:)
Host unlimited photos at slide.com for FREE!
Teraz nalezy pomyslec o specjalnym tuszu numer zdaje sie 348 czy 350 i pocwiczyc:)Ten tusz jest wlasnie specjalnie do drukowania zdjec:) Na fotce tez pozostalosci po Michalkach ale spokojnie-mam jeszcze 2 opakowania:)
W tej chwili zajmuje sie czym innym i wcale nie jest to zadna robotka.Ogladam film:) ktos zgadnie jaki?
Host unlimited photos at slide.com for FREE! Wiecie? Tak,Epoka lodowcowa 3 i wiewior ktorego kocham miloscia szalencza!Bo czyz mozna nie kochac tych slepi?
Host unlimited photos at slide.com for FREE!
Najaciekawsze w tyej czesci jest to,ze wiewiory sa dwie a zoledz niestety tylko jeden...:)
Host unlimited photos at slide.com for FREE!
Uwielbiam Epoke Lodowcowa:)
Dzis w Warszawie obchody Swieta Wojska Polskiego i  inscenizacja bitwy z roku 1920.Jaka szkoda ze mnie tam nie ma...tym bardziej ze pogoda przyjemna...A u mnie nadal pada:( Dzis wiec do posluchania musi byc cos zupelnie odmiennego do tego co mam za oknem.Milego ogladania i sluchania oraz lepszej niz moja pogody:)
Elishafciarka-dzieki za mobilizacje.
sobota, 15 sierpnia 2009, babastrzelec

Polecane wpisy

  • Przenosiny

    Jestem totalnie rozdarta ale coz,musze podjac meska decyzje w koncu-tym sposobem przepowadzam sie na blogspota jednak.Dlatego od dzis witamy sie na http://jaemi

  • Troche miejscowego kolorytu

    Dzis w koncu doczekalam tego poniedzialku kiedy rozwiazala sie sprawa mieszkaniowa.Rozwiazala polownicznie poniewaz nie rozmawialismy z nikim w Housingu jedynie

  • Idzie na lepsze:)

    Dostalam:) Moje tymczasowe prawo jazdy; Nadeszlo wczoraj:) Wybaczcie zamazane fragmenty,ale wiecie-ochrona danychosobowych :)I teraz musze na powaznie wziac sie

TrackBack
TrackBack URL wpisu:
Komentarze
2009/08/17 08:42:44
Nie ma sprawy.
Coraz ciekawsze te Twoje scrapki.








Photobucket

ESKA